sobota, 4 września 2010

No Surrender 2010 - zapowiedź

Już tylko godziny dzielą nas od dziewiątej w tym roku gali TNA. No Surrender, które odbędzie się w Universal Studio w Orlando ma być dobrą przygrywką przed wydarzeniem roku, czyli Bound for Glory (10.10.10). Emocji nie powinno zabraknąć, chociaż te największe zapewne będą dopiero za miesiąc.



Poniżej aktualna karta na niedzielne PPV:

TNA WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP  
MCMG (c) vs. Desmond Wolfe & Magnus 

Mój typ: Motor City Machine Guns
[Shelley i Sabin są w gazie. Skoro tak długo czekali na pasy mistrzowskie, to tak łatwo nie wypuszczą ich z rąk.]

X DIVISION CHAMPIONSHIP
Sabu vs. Douglas Williams (c)
 
  
Mój typ: Douglas Williams
[Doug jest sporym wzmocnieniem Fourtune. W pojedynku ze słynnym Sabu łut szczęścia będzie jednak przy Angliku. A Sabu? Podobnie jak F.B.I. chyba pożegna się z TNA.]

Sting & Kevin Nash vs. Jeff Jarrett & Samoa Joe 

Mój typ: Jarrett & Joe
[Samoa Joe robi różnice. Chociaż szanse obu zespołów oscylują wokół 50 proc.]

FALLS COUNT ANYWHERE MATCH
Abyss vs. Rhino 


Mój typ: Abyss
[To będzie kolejny pojedynek obu hardcorowców. Stawiam na Abyssa, bo jako topowemu heelowi federacji nie wypada przegrywać najpierw z Richards'em, a później z Rhino.]

GRUDGE MATCH
Velvet Sky vs. Madison Rayne


Mój typ: Madison Rayne
[Szanse są wyrównane, ale Tara może pomóc Madison w odniesieniu sukcesu. A przecież jest jeszcze Lacey, która musi się opowiedzieć za czyjąś stroną.]

I-QUIT MATCH
AJ Styles vs. Tommy Dreamer


Mój typ: Tommy Dreamer
[Tommy jako legenda ECW nie zwykł poddawać się. Faworytem jest AJ Styles, ale to Dreamer ostatecznie podniesie ręce w geście zwycięstwa.]

TNA WORLD CHAMPIONSHIP TOURNAMENT :

SEMIFINAL  #1
Mr. Anderson vs. D'Angelo Dinero

Mój typ: Mr. Anderson
[Niezwykle zacięty półfinał. Trudno wskazać faworyta, aczkolwiek stawiam na Andersona. Będzie o milimetry lepszy.]

SEMIFINAL #2 
Kurt Angle vs. Jeff Hardy 

Mój typ: Kurt Angle
[Drugi półfinał powinien być ozdobą wieczoru. Kurt wygra, żeby wytrwać w swoim postanowieniu dotarcia na szczyt.]

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz