niedziela, 18 marca 2012

VICTORY ROAD 2012 - PRZED PIERWSZYM GONGIEM

W oczekiwaniu na kwietniowe Lockdown przyszła pora na jeszcze jeden przystanek, którym dzisiejszej nocy jest Victory Road. Gala nie zachwyca swoją kartą, ale pamiętając o tym, co się stało w ubiegłym roku (skandal z Jeff'em Hardy'm) należy wziąć poprawkę i liczyć na coś odrobinę więcej niż przyzwoite show.



Oto karta dzisiejszych zawodów:

1. TNA WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP: SAMOA JOE & MAGNUS (c) vs. MATT MORGAN & CRIMSON

Mój typ: Samoa Joe & Magnus

2. TNA X DIVISION CHAMPIONSHIP: AUSTIN ARIES (c) vs. ZEMA ION

Mój typ: Austin Aries

3. CHRISTOPHER DANIELS & KAZARIAN vs. AJ STYLES & MR. ANDERSON

Mój typ: AJ Styles & Ken Anderson

4. BULLY RAY vs. JAMES STORM
Mój typ: James Storm

5. TNA KNOCKOUTS CHAMPIONSHIP: GAIL KIM (c) vs. MADISON RAYNE

Mój typ: Gail Kim

6. TNA TELEVISION CHAMPIONSIP: ROBBIE E. OPEN CHALLENGE

Mój typ: tajemniczy przeciwnik (RVD?)

7. JEFF HARDY vs. KURT ANGLE

Mój typ: Kurt Angle

8. NO TITLE NO HOLDS BARRED: STING vs. BOBBY ROODE (TNA World Champ)

Mój typ: Sting

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz