piątek, 7 stycznia 2011

Genesis 2011 - zapowiedź

Już w niedzielę pierwsze tegoroczne PPV, które zafunduje nam Total Nonstop Action. Na Genesis powraca po dłuższej przerwie Kurt Angle. AJ Styles będzie walczył nie tylko o TV Title, ale również o miejsce w Fortune i Immortals. Wreszcie poznamy nowego pretendenta do pasa mistrzowskiego TNA.



Oto aktualna karta PPV Genesis:

CHALLENGE MATCH
Rob Van Dam vs. Immortal's Mystery Opponent











Mój typ: RVD

TNA WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP
Beer Money vs. Motor City Machine Guns (c)











Mój typ: Beer Money

TNA KNOCKOUTS CHAMPIONSHIP
Mickie James vs. Madison Rayne (c)











Mój typ: Mickie James

FORMER TAG TEAM PARTNERS BATTLE
Bully Ray vs. Brother Devon











Mój typ: No contest

TNA X DIVISION CHAMPIONSHIP
Jay Lethal (c) vs. Kazarian











Mój typ: Kazarian

TNA TELLEVISION CHAMPIONSHIP
AJ Styles vs. Douglas Williams (c)











Mój typ: Douglas Williams


MIXED MARTIAL ARTS (MMA) MATCH
Kurt Angle vs. Jeff Jarrett











Mój typ: Kurt Angle

#1 CONTENDERS MATCH: TNA WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP
"The Blueprint" Matt Morgan vs. Mr. Anderson











Mój typ: Mr. Anderson

p.

1 komentarz:

  1. Gala zapowiada się bardzo interesująco ale najbardziej mnie martwi brak walki o główny pas federacji.
    Moje typy:
    1.Immortals Mystery Oponent
    2.Beer Money
    3.Mickie James
    4.Brother Devon
    5.Jay Lethal
    6.Douglas Williams
    7.Kurt Angle
    8.Mr. Anderson

    OdpowiedzUsuń