niedziela, 28 marca 2010

Wrestlemania pod lupą. Y2J vs. Edge

Dzisiejszego wieczoru na WM26 odbędzie się walka o pas World Heavyweight Championship. W szranki staną mistrz Chris Jericho i challenger Edge. Trudno powiedzieć, czy to będzie pojedynek wieczoru, ale z pewnością po tej rywalizacji można sobie wiele obiecywać.



Kanadyjczycy spotykali się ze sobą bardzo często na ringu WWE. Obaj stanowią o sile federacji już ponad dekadę. Obaj są multi-zdobywacami pasów i tytułów. Biografie Jericho i Copelanda są pełne wybitnych osiągnięć w WWE. Ich profesjonalna kariera zapaśnicza wydaje się być w szczytowym momencie. Ale tylko jeden z nich opuści arenę zmagań w glorii chwały. Można by dużo pisać o tym pojedynku, jednak słowa są zbyteczne. Y2J i Edge są świetni w tym co robią i jestem pewny, że przekonają się o tym fani wrestlingu już za kilkanaście godzin, tocząc jeszcze jeden fantastyczny bój.

 
Mój typ: Edge

Swoją drogą, gdyby ktoś w ubiegłym roku spodziewał się, że na Wrestlemanii będą walczyć najwięksi z wielkich wrestlerów pochodzących z Kanady, zapewne Mania byłaby zorganizowana w kraju klonowego liścia. Biorąc pod uwagę dodatkowo fakt, że do Galerii Sław wprowadzony został Stu Hart, to świetnym miejscem byłoby Calgary. Jednak Wrestlemania zawitała do Glendale w Arizonie i dzisiaj będzie to centrum wrestlingowego wszechświata.



Pozostałe walki na Wrestlemanii XXVI i moje typy.

/Money in the Bank Ladder Match, w którym wezmą udział: Christian, Shelton Benjamin, Jack Swagger, Drew McIntyre, Kane, Evan Bourne, Matt Hardy, Dolph Ziegler i MVP

Mój typ: Christian

/WWE Unified Tag Team Championship
Big Show & The Miz vs. John Morrison & R-Truth

Mój typ: ShowMiz

/Triple H vs. Sheamus

Mój typ: Sheamus

/Triple Threat Match
Randy Orton vs. Ted DiBiase vs. Cody Rhodes

Mój typ: Randy Orton

/10-Diva Tag Team Match
Mickie James, Kelly Kelly, Eve Torres, Gail Kim & Beth Phoenix vs. Michelle McCool, Layla El, Maryse, Alicia Fox & Vickie Guerrero

Mój  typ:  Mickie James, Kelly Kelly, Eve Torres, Gail Kim & Beth Phoenix

p.

1 komentarz:

  1. Dzisiaj gorący wieczór za oceanem i na blogu też gorąco - jak widzę...

    OdpowiedzUsuń