niedziela, 24 października 2010

Bragging Rights 2010 - zapowiedź

Już dziś druga edycja Bragging Rights. O prestiż, chwałę i tytuły będą walczyli najlepsi wrestlerzy WWE. RAW czy Smackdown zyska miano wiodącego? Jak poradzi sobie Randy Orton z nieprzewidywalną frakcją Nexus? Wszystkiego dowiemy się już za kilka godzin.



Poniżej przedstawiam aktualną kartę zawodów.

WWE CHAMPIONSHIP MATCH 
[rank 1] Randy Orton (c) vs. Wade Barrett /w. John Cena

Mój typ: Randy Orton

BURIED ALIVE MATCH FOR THE WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP 
[rank 4] Kane (c) /w. Paul Bearer vs. The Undertaker

Mój typ: Undertaker

WWE UNIFIED DIVAS CHAMPIONSHIP MATCH
[rank 5] Layla (c) /w. Michelle McCool (c) vs. [rank 4] Natalya

Mój typ: Layla

NON TITLE MATCH
[rank 5] Dolph Ziggler /w. Vickie Guerrero vs. [rank 8] Daniel Bryan

Mój typ: Dolph Ziggler

WWE BRAGGING RIGHTS TAG TEAM ELIMINATION MATCH 
Team RAW (The Miz, CM Punk, Sheamus, John Morrison, R-Truth, Santino Marella and Ezekiel Jackson) vs. Team SmackDown! (Big Show, Kofi Kingston, Tyler Reks, Alberto Del Rio, Edge, Jack Swagger and Rey Mysterio)

Mój typ: Team RAW (The Miz & Sheamus)

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz