sobota, 29 stycznia 2011

Royal Rumble 2011 - zapowiedź. It's time to play the Game?!

Już niewiele ponad 24 godziny przed pierwszą tegoroczną galą WWE. Tradycją już się stało, że nowy rok otwiera Royal Rumble. Obok Wrestlemanii, najbardziej fascynujące PPV WWE. Nic dziwnego, bowiem 70 proc. zwycięzców prestiżowego pojedynku Royal Rumble, sięga na Wrestlemanii po tytuł mistrzowski organizacji.




Jak zwykle wielu wrażeń powinien nam dostarczyć pojedynek Royal Rumble, który w tym roku będzie liczył nie 30, lecz aż 40 uczestników! Jak już się przyjęło, na starcie nie znamy pełnej obsady Royal Rumble Matchu. To z pewnością wzbudza dodatkowe emocje, tym bardziej, że fani WWE oczekują od wielu miesięcy powrotu Triple H. W ubiegłym roku wygrał Edge, który po ciężkiej kontuzji triumfalnie powrócił właśnie na Royal Rumble. Czy będziemy świadkami podobnego scenariusza w tym roku?  Myślę, że tak. Wydaje mi się, że finałowej rozgrywce ujrzymy Triple H z Ceną i będzie to udany rewanż The Game za Royal Rumble w 2008 roku. Warto dodać, że gala odbędzie się w rodzinnych stronach J. Ceny.

Karta zawodów wygląda dosyć skąpo, ale to też jest wynikiem powiększenia składu main eventowego widowiska. Pewne jest na tą chwilę, że zobaczymy następujące walki:

Divas Championship Handicap 2-on-1 Championship:
NATALYA (C) vs. LAY-COOL

Mój typ: Natalya

World Heavyweight Championship:
EDGE (c) vs. DOLPH ZIGGLER











Mój typ: Dolph Ziggler

WWE Championship:
MIKE MIZANIN (c) vs. RANDY ORTON











Mój typ: Randy Orton

40-MAN ROYAL RUMBLE MATCH









Mój typ: Triple H

p.

2 komentarze:

  1. Oglądałam i powiem, ze The Miz ponownie wygrał oszustwem, ale za sprawą CM Punka ;/
    Co do zwycięzcy Royal Rumble się nie wypowiadam...

    OdpowiedzUsuń
  2. nieprzespana noc?? No jak na dziewczynę rzadko spotykane samozaparcie do oglądania wrestlingu. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń