sobota, 19 lutego 2011

Elimination Chamber 2011 - zapowiedź

Już jutro ostatnia gala przed najważniejszym wydarzeniem roku w WWE. Tym samym jesteśmy o krok przed ostatecznym poznaniem zestawu par na tegoroczną Wrestlemanię. Emocji nie powinno zabraknąć zarówno podczas niedzielnego PPV, jak i dzień później na Monday Night RAW.




Przypomnijmy, że po zwolnieniu D.Zigglera, Smackdown Elimination Chamber Match liczy sobie tylko 5 uczestników. Nie wykluczone jednak, że ktoś w ostatniej chwili zostanie dokooptowany do tego pojedynku.

Oto aktualna karta na Elimination Chamber:

WWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP
Santino Marella & Vladimir Kozlov (c) vs. Heath Slater & Justin Gabriel

Mój typ: The Corre

NON-TITLE MATCH
Kofi Kingston (c) vs. Alberto Del Rio

Mój typ: Kofi Kingston

RAW ELIMINATION CHAMBER MATCH (Zwycięzca spotka się z Mizem lub Lawlerem na Wrestlemanii)
John Cena vs. Sheamus vs. John Morrison vs. R-Truth vs. Randy Orton vs. CM Punk

Mój typ: John Cena

SMACKDOWN ELIMINATION CHAMBER MATCH FOR THE WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP (Zwycięzca zostanie lub pozostanie mistrzem WHC i spotka się z Alberto Del Rio na Wrestlemanii)
Edge (WHC) vs. Drew McIntyre vs. Kane vs. Rey Mysterio vs. Wade Barrett

Mój typ: Rey Mysterio

WWE CHAMPIONSHIP
Jerry "The King" Lawler vs. The Miz (c)

Mój typ: The Miz

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz