niedziela, 22 maja 2011

Przed pierwszym gongiem. Over The Limit 2011

Już za kilka godzin w KeyArena w Seattle odbędzie się już po raz drugi gala Over The Limit. Na ten moment planowanych jest osiem pojedynków, w tym pięć o pasy mistrzowskie.


A oto jak przedstawia karta zawodów:

SINGLE MATCH: Sin Cara vs. Chavo Guerrero










Mój typ: Sin Cara

WWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP: Big Show & Kane (c) vs. CM Punk & Mason Ryan










Mój typ: New Nexus

SINGLE MATCH: R-Truth vs. Rey Mysterio









Mój typ: R-Truth

WWE DIVAS CHAMPIONSHIP: Brie Bella (c) vs. Kelly Kelly









Mój typ: Kelly Kelly

WWE INTERCONTINENTAL CHAMPIONSHIP: Wade Barrett (c) vs. Ezekiel Jackson









Mój typ: Ezekiel Jackson (DQ)

KISS MY FOOT MATCH: Jerry "The King" Lawler vs. Michael Cole









Mój typ: Jerry Lawler

WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP: Randy Orton (c) vs. Christian









Mój typ: Christian

I QUIT MATCH FOR THE WWE CHAMPIONSHIP: John Cena (c) vs. The Miz









Mój typ: John Cena

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz