sobota, 18 września 2010

Night of Champions 2010 - zapowiedź

Już jutro odbędzie się kolejna gala WWE. Wieczór Mistrzów to PPV, w trakcie którego wszystkie tytuły** będą w grze. Zważywszy na to, że na ostatniej gali - Summerslam tylko Divas Championship zmienił właściciela, wiele wskazuje na to, że tym razem będzie inaczej. Trzecia edycja Night of Champions, która zastąpiła w kalendarzu Vengeance, będzie miała miejsce w Rosemont w stanie Illinois.



Aktualna karta na Night of Champions:

WWE United States Championship
The Miz (c) vs. Daniel Bryan

Mój typ: Daniel Bryan
[Myślę, że Miz rozstanie się w końcu z tym pasem. Przecież czeka już na niego ważniejsze trofeum]

Divas and Women's Championship Unification Lumberjill Match
[rank 1] Melina (c) vs. [rank 3] Michelle McCool (c) lub [rank 8] Layla El (c)

Mój typ: Melina
[Melina wygra nie tylko dlatego, że jest numerem jeden rankingu C43 RACE i jest najlepsza w ostatnich tygodniach, ale dlatego, iż team Laycool przeżywa kryzys ambicjonalny - tak to nazwijmy. Wygląda na to, że przeciwniczką Meliny będzie jednak Michelle. Warto dodać, że każda zwyciężczyni tego pojedynku ma zapewnione 5 punktów do rankingu C43 RACE ]

WWE Intercontinental Championship
[rank 7] Kofi Kingston vs. [rank 5] Dolph Ziggler (c) 

Mój typ: Dolph Ziggler
[Dolph wygra z Ghańczykiem, a pomóc mu w tym może Kaitlyn, co zapewne wzmoży jeszcze bardziej zazdrość Vickie. Ziggler raczej "czysto" nie wygra, bo Kofi jest po prostu lepszy]

[rank 1] Big Show vs. CM Punk 

Mój typ: CM Punk
[Po ostatnim przestoju w karierze Punka, związanym głównie z kontuzją przyszła najwyższa pora na jakieś ważne zwycięstwo lidera S.E.S]

No Holds Barred Match for World Heavyweight Championship 
Kane (c) vs. The Undertaker

Mój typ: Kane
[To dopiero początek ich ostatniej już chyba "braterskiej" rywalizacji, więc to nie jest odpowiedni moment na zwycięstwo Takera]

Six Pack Elimination Challange for WWE Championship
[rank 7] Sheamus (c) vs. [rank 7] John Cena vs. [rank 1]  Randy Orton vs. Edge vs. Chris Jericho vs. Wade Barrett

Mój typ: Sheamus
[Najtrudniejszy do wytypowania mecz. Faworyci w moim przekonaniu to Sheamus, Orton i Barrett. Wszystkiego możemy też oczekiwać po Jericho. Stawiam jednak na Irlandczyka, bo już w FCW widziałem w nim mistrza i teraz mnie nie zawodzi. Świetnie rozwija się kariera tego chłopaka]

** póki co nie ma jeszcze w karcie pojedynku o pas WWE Tag Team Championship, ale możliwe, że w ostatniej chwili dojdzie do pojedynku:

Hart Dynasty (c) vs. Cody Rhodes & [rank 7] Drew McIntyre

Mój typ: Rhodes & McIntyre
[Hart Dynasty stali się jacyś niemrawi. Wydaje się, że na większy push mogą obecnie liczyć Cody i Drew]


p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz