niedziela, 13 lutego 2011

Against All Odds 2011 - zapowiedź

Już tylko godziny dzielą nas od kolejnej gali TNA. Tej nocy dowiemy się, czy Immortal Title wróci do swojego pierwotnego właściciela. Jest na to spora szansa, bowiem potyczka Hardy vs. Anderson będzie walką z drabinami. A kto w tej dziedzinie jest większym fachowcem niż Jeff Hardy?


Choć Against All Odds na pierwszy rzut oka nie zawiera szlagierowych pojedynków, to jednak jest kilka walk zapowiadających się naprawdę ciekawie. Ot choćby last knockout standing, Jarrett vs. Angle czy main event wieczoru. Warto przypomnieć, że podczas ostatniego Impactu doszło do podpisania interesującego kontraktu między Jeffem Jarrettem a Kurtem Angle. Obaj sygnowali dokument, który zawiera następującą stypulację: jeśli wygra Kurt - zyska opiekę nad swoimi synami, jeśli natomiast wygra Jeff - Kurt poprowadzi 3 marca swoją byłą żonę "przed ołtarz", gdzie Jarrettowie będą chcieli odnowić swoje przyrzeczenia małżeńskie.

Dziwi nieobecność AJ Styles'a. Czyżby miała to być tylko zasłona dymna? Czy w ogóle cała ta historia z face turnem Fortune nie jest sprytną zagrywką Ric'a Flaira? Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy już niebawem. W oczekiwaniu na rozwój wydarzeń tej nocy przedstawiam kartę zawodów.

Uwaga! Problemów z dotarciem na galę wrestlerów TNA ciąg dalszy. Otóż za pośrednictwem twittera bracia Buck przekazali informację, że nie dotrą na dzisiejszą galę! Niestety obaj utknęli na lotnisku w Utah i nie zjawią się na czas w Orlando. Pojedynki X Division na PPV nie mają ostatnimi czasy szczęścia pod tym względem. Nie wiadomo na razie, kto dziś zastąpi braci Buck w pojedynku z Robbie E.

6-man Tag Team Match
Beer Money and Scott Steiner vs. Rob Terry, Gunner and Murphy











Mój typ: Beer Money & Scott Steiner

#1 Contender's Match for the X Division Title
Max Buck vs. Jeremy Buck vs Robbie E /w. Cookie - odwołany!











Mój typ: Robbie E.

D'Angelo Dinero vs. Samoa Joe











Mój typ: D'Angelo Dinero

Matt Hardy vs. Rob Van Dam











Mój typ: RVD

Street Fight
Bully Ray vs. Brother Devon /w. sons











Mój typ: Devon

Last Knockout Standing for the Knockouts Championship
Mickie James vs. Madison Rayne (c)











Mój typ: Mickie James

Jeff Jarrett vs. Kurt Angle











Mój typ: Jeff Jarrett

Ladder Match for TNA World Heavyweight Championship
Mr. Anderson (c) vs. Jeff Hardy











Mój typ: Jeff Hardy

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz