piątek, 13 sierpnia 2010

Summerslam 2010 - zapowiedź

Już w niedzielę odbędzie się po raz drugi z rzędu w Los Angeles największe "wrestlingowe party" tego lata. Przed nami 23 edycja WWE Summerslam. Najwięcej emocji w tym roku wzbudza walka między ekipą WWE a Nexus. Kto jednak rzeczywiście "ukradnie show" okaże się już w najbliższy weekend.




Oto aktualna karta na niedzielne PPV:

WWE Divas Championship
Melina vs. [rank.1] Alicia Fox (c) 

Mój typ: Melina
[Melina powalczy u siebie w L.A. i odzyska tytuł, bo jest znacznie lepsza niż Alicia]

[rank.5] Big Show vs. Straight Edge Society 

Mój typ: Big Show
[W S.E.S. ostatnio nie ma sielanki. Brak harmonii w zespole spowoduje porażkę z największym atletą na świecie]

Elimination Match 
Team WWE vs. The Nexus 

Mój typ: Nexus
[Nexus są dużo słabsi niż gwiazdy WWE, ale mają przewagę nad konkurentem. W zespole WWE znajduje się bowiem człowiek "N". Kto będzie zdrajcą?...]

World Heavyweight Championship
Kane (c) vs. [rank.5] Rey Mysterio

Mój typ: Kane
[Kane wprawdzie niedawno przegrał feud z 619 i nie spowodował odsłonięcia jego twarzy, ale tym razem wyjdzie zwycięsko z tej konfrontacji i rozpocznie program z Undertakerem]

WWE Championship
[rank.3] Sheamus (c) vs. [rank.2] Randy Orton 
(jeśli ktoś wmiesza się w ten pojedynek będzie zawieszony, jeśli przegra Orton - nie ma prawa do rewanżu)

Mój typ: Randy Orton
[Szansę oceniam mniej więcej po połowie, ze wskazaniem jednak na RKO]

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz