niedziela, 21 listopada 2010

Survivor Series 2010 - zapowiedź

Już dziś Survivor Series, który nieprzerwanie od 1987 roku towarzyszy nam w jesienne listopadowe dni. Po trzech latach przerwy klasyk wraca do Miami. Fani zgromadzeni w American Airlines Arena i przed telewizorami będą mogli się przekonać, jaka przyszłość czeka John'a Cenę.


Survivor Series to zawsze było dobre miejsce i właściwy czas do prezentowania ciekawego widowiska, pełnego przełomów i kontrowersji. Czy i teraz będzie podobnie?

Oto aktualna karta gali: 

WWE INTERCONTINENTAL CHAMPIONSHIP
Dolph Ziggler (c) vs. Kaval

Mój typ: Kaval 

SINGLE MATCH
Sheamus vs. John Morrison

Mój typ: Sheamus 

WWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP
The Nexus: Justin Gabriel & Heath Slater (c) vs. Santino Marella & Vladimir Kozlov

Mój typ: Nexus 

WWE UNITED STATES CHAMPIONSHIP
Daniel Bryan (c) vs. Ted DiBiase

Mój typ: Daniel Bryan 

WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP
Kane (c) vs. Edge

Mój typ: Kane 

WWE DIVAS CHAMPIONSHIP 2 ON 1 HANDICAP MATCH
LayCool (c) vs. Natalya

Mój typ: Natalya 

SURVIVOR SERIES ELIMINATION MATCH
Team Rey Mysterio (Big Show, MVP, Kofi Kingston & Chris Masters)
vs.
Team Alberto Del Rio (Jack Swagger, Drew McIntyre, Cody Rhodes & Tyler Reks)

Mój typ: MVP 

WWE CHAMPIONSHIP FREE OR FIRED MATCH WITH SPECIAL GUEST REFEREE JOHN CENA
Randy Orton (c) vs. Wade Barrett

Mój typ: Wade Barrett

p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz